Property 1=Group 1
Search
Close this search box.

Καμπάνιες

«Να θυμάσαι το ραντεβού σου κάθε 3 μήνες»

Το πρώτο μήνυμα της καμπάνιας «Να θυμάσαι το ραντεβού σου κάθε 3 μήνες» είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας που ανέφερε ότι οι περισσότεροι πολίτες δεν γνωρίζουν ότι το αίμα έχει ημερομηνία λήξης (περίπου ένα μήνα) άρα υπάρχει συνεχής ανάγκη αναπλήρωσης αποθέματα. 

Δήμοι όλης της Αττικής (Βριλήσσια, Κερατσίνι & Δραπετσώνα, Μοσχάτο-Ταύρος, Άγιος Δημήτριος , Γλυφάδα, Πειραιάς , Πετρούπολη, Ελευσίνας, Νίκαιας Αγ. Ι. Ρέντη, Δημοτικά Ιατρεία Δήμου Αθηναίων) ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες ανάγκες της κοινωνίας και στηρίζοντας ενεργά την αιμοδοσία, συμμετείχαν στην εκστρατεία «Αιμοδοσία 365». 

Οι δήμοι στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών για αυτό το ευαίσθητο θέμα, ανάρτησαν τις αφίσες των εκστρατειών σε κεντρικά σημεία των πόλεων τους και διέδωσαν τη δράση μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Με την πολύτιμη βοήθεια των διευθυντών Αιμοδοσίας των Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων της χώρας ΠΓΝ Ρίου Πατρών, ΠΑΓΝΗ Ηρακλείου, ΠΓΝ Ιωαννίνων, Π.Γ.Ν. Λάρισας Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης, Π.Γ.Ν. Αττικό, Π.Γ.Ν..ΑΧΕΠΑ, που υιοθέτησαν την δράση «Αιμοδοσία 365», μεταφέρθηκε το μήνυμα της δράσης σε όλη την Ελλάδα με προβολή σε κεντρικά σημεία αιμοδοσίας των πόλεων και αναφορές στον τοπικό τύπο. 

«Το ήξερες ότι το αίμα λήγει;»

Bus Stop Challenge! 
 
Οι αφίσες με το μήνυμα της καμπάνιας αναρτήθηκαν σε στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα. Ζητήθηκε από τους ακόλουθους της δράσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να: 
 
1) Εντοπίσουν το κοντινότερό τους banner.
2) Φωτογραφηθούν  (selfie) ή να φωτογραφίσουν  το banner με όποιον τρόπο επιθυμούν. 
3) Δημοσιεύσουν τη φωτογραφία που τους αρέσει σε Instagram story, περιλαμβάνοντας τα παρακάτω στοιχεία:
. Mention τον λογαριασμό της αιμοδοσίας στο Instagram (@aimodosia365)
. Χρησιμοποίηση του hashtag #ambassador365
. Προαιρετικά προσθήκης sticker με την τοποθεσία (π.χ. Ακαδημίας)
4) Ολοκληρώσουν τη δημοσίευση

«Το αίμα λήγει σε ένα μήνα. Τι μπορείς να κάνεις για αυτό;»

Μια καλή επέκταση ιδέας πρέπει να έχει σαφήνεια, συντομία και συνοχή. Και αυτή ήταν η βάση δημιουργίας των βίντεο της δράσης που δημοσιεύτηκαν σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης @aimodosia365. Επιπλέον δημιουργήθηκαν τηλεοπτικά σποτ https://www.youtube.com/watch?v=QeCIguwYe_0&t=16s  τα οποία προβλήθηκαν από 25/2/2022 έως 25/3/2022 σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας (απόφαση  ΕΣΡ 22-16.02.2022)

«Όταν δίνεις αίμα, σώζεις τρεις ζωές!!!»

Το ενημερωτικό φυλλάδιο Α5 της καμπάνιας «Όταν δίνεις αίμα, σώζεις τρεις ζωές!!!» αποτέλεσε μια σημαντική υποστήριξη επικοινωνίας καθώς με την χρήση infographics μετατράπηκαν σύνθετα δεδομένα και πληροφορίες σε μια οπτικά κατανοητή μορφή. Δόθηκαν απαντήσεις στα ερωτήματα:  
 
1. Γιατί να δώσω αίμα;
2. Πόσο αίμα χρειάζεται;
3. Τι συμβαίνει στο αίμα μου μετά από την αιμοδοσία; 
4. Ήξερες ότι το αίμα λήγει; 
5. Πόση είναι η διάρκεια της αιμοδοσίας; 
 
Με την οπτική επικοινωνία και την χρήση GIF μεταφέρθηκαν τα μηνύματα των ερωτήσεων-απαντήσεων με δημιουργικό τρόπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  
Μετάβαση στο περιεχόμενο